˗ praca przy kompleksowej obsłudze kadrowo-płacowej pracowników Klientów ˗ zbieranie danych niezbędnych do przygotowania analiz, zestawień, raportów kadrowo-płacowych ˗ prowadzenie dokumentacji pracowniczej m.in. zakładanie i aktualizacja akt osobowych, skanowanie, zapisywanie dokumentów ˗ nauka systemów niezbędnych do obsługi kadrowo-płacowej Klientów ˗ udział w opracowaniu procedur i dokumentów kadrowych oraz płacowych dla Klientów ˗ wprowadzanie i aktualizacja danych w systemach kadrowo-płacowych ˗ współuczestnictwo w spotkaniach z Klientami ˗ wykształcenie wyższe ˗ dobra znajomość języka angielskiego ˗ otwartość na naukę oraz proaktywna postawa ˗ mile widziane doświadczenie w dziale kadr i płac oraz w firmie outsourcingowej ˗ dodatkowym atutem będzie praktyczna znajomość systemów IT wykorzystywanych w działach finansowych oraz doświadczenie związane ze standaryzacją / usprawnieniami procesów ˗ rozwój kompetencji zawodowych poprzez ciekawe zadania oraz szkolenia wewnętrzne/zewnętrzne ˗ pracę przy międzynarodowych projektach ˗ możliwość rozwijania swoich kompetencji językowych w codziennej pracy ˗ benefity obejmujące dostęp do prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego oraz platformy kafeteryjnej, „owocowe poniedziałki” ˗ stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę ˗ 2 dni w roku dodatkowo wolne (Wielki Piątek, Wigilia) ˗ wspólne świętowanie sukcesów naszych pracowników oraz wydarzeń firmowych ˗ pracę w nowoczesnej przestrzeni biurowej z wykorzystaniem zaawansowanych technologicznie narzędzi pracy
Aplikuj teraz | |
Detale ogłoszenia: | Asystent/ka w dziale księgowości płacowej |
Sprzedawca: | Rödl & Partner |
Rodzaj: | Sprżedam - prywatne |
Województwo | Śląskie |
Miasto: | Gliwice |
Kategoria: | PRACA |
To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące. | |
Edytuj | |
Zgłoś | |
Podziel się: |
Facebook
Twitter
|
Link: |